skargi i wnioski


„Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg oraz wniosków następuje w drodze Zarządzenia Nr 34/2013 Dyrektora Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy z dnia 31 października 2013r.”

1. Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywa się w każdy wtorek w godzinach od 11.00 do 16.00.
2. Jeżeli wtorek jest dniem ustawowo wolnym od pracy to dzień następny będzie dniem dla interesantów.

Wytworzył: Klaudia Hołub-Grzesło (25 września 2009)
Opublikował: Klaudia Hołub-Grzesło (25 września 2009, 09:52:20)

Ostatnia zmiana: Mariusz Talkowski (18 listopada 2013, 11:03:57)
Zmieniono: zmiana zarządzenia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4146

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij